| Bağlantılarım |

YaQuza| Resimler| Klipler| Videolar | Linkler| Blogum| Bilgiç| Mizah| Oyun| AsHilL Sohbet

..Yeni ve güncellenmiş konular, en güzel video klip ve resimler, faydalı bilgiler artık bu adreste hemen tıklayın, AsHilLce

Kızamık ve Doktor

Bey, telefonu açıp seslendi :
-Alo...Doktor Bey, bizim oğlan kızamık.
-Biliyorum, dedi doktor, dün sizin eve girip gerekli şeyleri söyledim, kendisini kimseyle temas ettirmeyin ve..
-Ama doktor bey, oğlan hizmetçiyi öpmüş bir kere...
-Ya bu fena işte...Öyleyse hizmetçiyi de karantinaya almalı.
-Doktor bey, bir şey daha var, sonra hizmetçiyi bende öptüm...
-O... İşler çatallaştı, hastalık herhalde size de bulaşmış olmalı.
-Ya..sonra ben karımı öptüm...ve doktor korkarak:
-Ne diyorsun be? Öyleyse ben de kızamık olacağım demek...

POQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com GraphicsPOQbum .com Graphics
0Program ve Dosya Arayın

En Popüler Arkadaşlık Sitesi Perfspot'a Üye Ol; Türkiye ve Dünyadan Yeni Arkadaşlarla Tanışıp Hemen Sohbete Başla. Diğer arkadaşlık siteleriyle karıştırmayın. Üyelik, Online olan arkadaşlarınızla çevrim içi Mesajlaşmak ve Herkese resimli veya videolu istediğiniz gibi Posta göndermek Bedava. Üstelik Chat, Müzik kutusu, Video, Resim dahil her şeyi Profil sayfanıza ekleyebiliyorsunuz. Aşağıdaki Banner'ı tıklayıp milyonların buluştuğu en büyük sosyal ağlardan Perfspot'a adım atabilirsiniz. İsim-Soyad, şifre ve e-mail adresinizi girip kaydoluyorsunuz ve anında Profilinizi Türkçe olarak kullanmaya başlıyorsunuz, aktivasyona bile gerek kalmadan..Perfspot veya herhangi bir sayfanıza Chat eklemek için Sitenize Türkçe Chat Ekleyin başlıklı yazıma bakabilirsiniz..